قیمت ورق استیل میرور

قیمت ورق استیل میرور تیسکو طلایی و نقره ای

قیمت ورق استیل میرور تیسکو TISCO در دو رنگ طلایی و نقره ای

قیمت ورق استیل میرور و خرید آسان آن از بهترین برند تیسکو چگونه امکان پذیر است. برای خرید آسان و مطمئن ورق های آینه ای در ضخامت های 0/55 و 0/6 در ابعاد 1220 در 2440 با شماره 09113157051 باباتبار تماس حاصل فرمایید.این ورق ها در حال حاضر در دو رنگ پر طرفدار نقره ای و طلایی براق در شرکت بازرگانی توان استیل موجود است. قیمت این ورق ها بسیار مناسب و زیر فی بازار بوده و امکان خریدی مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورد ایم.

ورق استیل آینه ای

نام کالا ضخامت سایز (size) گرید
فابریک آینه ای(mirror) 14 209 0/60 2440*1220 304
فابریک آینه ای(mirror) 14 209 0/55 2440*1220 304

 

ورق استیل میرور چه ویژگی هایی دارند؟

ورق استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ از کاربردی ترین انواع فولاد هستند. استیل میرور یا همان ورق های استیل آینه ای از زیبا ترین ورق های استیل در صنعت ساختمانی هستند. این محصولات فولادی به دلیل انعکاس آینه ای و درخشندگی خود جنبه ای لوکس و تزئینی دارند. عناصر اصلی تشکیل دهنده ورق های میرور کروم ، نیکل، مولبیدون هستند.و عناصر کروم و نیکل از مهمترین دلایل مقاومت این آلیاژ در برابر خوردگی و زنگ زدگی است. که مهمترین ویژگی این ورق ها است. و همچنین ظاهر لوکس، صاف و بدون خط و خش و انعکاس و رنگ درخشان آنها همراه با حالت پذیری و برش و خم کاری راحت از سایر ویژگی های ورق های آینه ای است.

کاربرد ورق استیل میرور

ورق استیل آینه ای چه کاربردهایی دارند؟

این ورق ها به دلیل زیبایی بصری و تنوع در رنگ و طرح دارای کاربردهای فراوان و روز افزون هستند. از پرکاربردترین استفاده های این محصولات در صنایع ساختمانی، دکوراسیون و معماری داخلی ساختمان ها تا فضاسازی لوکس و ساخت انواع سازه های دکوری و مبلمان و میزهای استیل را می توان نام برد.همچنین ساخت فضای داخل ازمایشگاه ها، سقف های تزئینی و کابین آسانسور ها و راه پله ها، درب ها و تالار ها و همچنین فضای موزه ها ی مدرن کاربرد دارند.