انواع مختلف از پروفیل استیل

انواع مختلف از پروفیل استیل

انواع مختلف از پروفیل استیل چیست؟

اگر این سوال ذهن شما را هم مشغول کرده برای جستجوی یافتن پاسخ به این سوال با ما همراه شوید. امروزه شاهد استفاده انواع مختلف از پروفیل در اشکال گوناگون هستیم که با داشتن ویژگیها و کاربردهای مختلف روانه بازار می شوند.

در این مطلب قصد داریم به انواع مختلف پروفیل استیل بپردازیم. و در رابطه با آن ها توضیحات جامع و کاملی را به شما خواننده عزیز ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا این دسته از محصولات را به درستی به شما معرفی کنیم.

لیست موجودی پروفیل استیل 304 ساموین

نام محصول ضخامت وزن موجودی انبار
پروفیل 304 40*40 -0/7 5/130 موجود انبار
پروفیل 304 40*40 -0/8 5/940 موجود انبار
پروفیل 304 40*40 -1 7/640 موجود انبار
پروفیل 304 40*60 -1/2 11/090 موجود انبار
پروفیل 304 30*30 -1 5/472 موجود انبار
پروفیل 304 20*20 -1 3/630 موجود انبار
پروفیل 304 30*10 -1 3/633 موجود انبار

تفاوت انواع مختلف از پروفیل استیل بر اساس گرید :

در عصر جدید ما شاهد استفاده های گوناگونی ازانواع مختلف پروفیل استیل هستیم.هرنوع پروفیل به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای گوناگونی در بخشهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. پروفیل استیل را می توان بر اساس گرید به نوع 304 و 201 تقسیم کرد. در زیر به شرح هر کدام می پردازیم.

پروفیل استیل گرید ۳۰۴

پروفیل استیل گرید ۳۰۴ یکی از انواع مختلف پروفیل استیل است که در ساخت دستگاه ها و تجهیزاتی استفاده می شوند که با رطوبت هوا در تماس هستند. قوطی 304 با داشتن طول عمر بالاتر و مقاومت زیاد در رطوبت هوا طول عمر بیشتری برای دستگاه ها و تجهیزات ما رقم می زنند.

پروفیل استیل گرید ۲۰۱

ازانواع دیگر پروفیل استیل که امروز شاهد استفاده کمتری از آن در مناطق مرطوب هستیم، پروفیل استیل ۲۰۱ است. معمولاً از آن برای دکوراسیون داخلی و تزئینات مختلف استفاده می شود. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پروفیل استیل ۲۰۱ قیمت کمتری نسبت به پروفیل استیل گرید ۳۰۴ دارد. همچنین مقاومت در مقابل خوردگی در انها پایین تر است.

تقسیم بندی انواع مختلف از پروفیل استیل بر اساس شکل و بررسی آنها:

پروفیل استیل باز

از انواع مختلف پروفیل استیل بر اساس شکل می توان ازپروفیل های باز نام برد که در مقاطع Z و U تولید می شوند. به صورت کلی شکل این قطعات از یکدیگر باز بوده و با توجه به آن در بخش های مختلف از صنایع استفاده می شود. تسمه و میلگرد در دسته پروفیل های استیل باز به حساب می آیند .

پروفیل استیل بسته

از انواع دیگر دسته بندی قوطی یا پروفیل های بسته است. همان طور که از نام این محصول پیدا است، در آن قطعات به صورت بسته تولید شده است. این محصولات در صنعت استفاده بسیار زیادی دارند.

این پروفیل ها در ضخامت گوناگونی تولید شده و کاربردهای متفاوتی نیز دارند. لوله و قوطی از مهم ترین پروفیل های استیل بسته به حساب می آیند و شاید استفاده از آن ها در بخش های مختلف صنعت هستیم.

پروفیل استیل سبک چیست؟

نوع دیگری از پروفیل استیل، پروفیل های سبک یا دکوراتیو هستند. همان طور که از نام این محصولات پیدا است، از آن ها برای تولید قطعات دربخش دکور استفاده می شود. نکته قابل توجه این است که پروفبل استیل سبک دارای دو ویژگی یا مزایای قابل توجه هستند.ویژگی اول آن ها زیبایی و درخشش بسیار زیاد و ویژگی دوم سبک بودن آن ها است.

این مسئله باعث می شود تا شما بتوانید قطعات دکوری مختلفی با وزن بسیار سبک ایجاد کنید. اگر بخواهیم این دسته از محصولات را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم باید گفت که مهم ترین ویژگی پروفیل استیل دکوراتیو هم جوش پذیری بسیار خوب آن ها، مقاومت بالا آن ها در برابر خوردگی و تنوع ابعاد آن ها است.

حرف آخر

در این مطلب نگاهی به انواع مختلف پروفیل استیل انداختیم.در رابطه با این دسته از محصولات توضیحات جامع از تفاوتها به شما ارائه کردیم. تفاوت انواع مختلف پروفیل بر اساس شکل و دو نوع گرید را عنوان نمودیم . از پروفیل سبک سخن گفتیم . به نکته مهمی که در خرید پروفیل استیل اشاره شد تا همواه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. دانستید که هر یک از پروفیل ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد هستند. همچنین اشکال متفاوت آنها منجر به کاربردهای گوناگونی می گردد.