سابقه و خدمات ما

سابقه و خدمات ما درتوان استیل

سابقه و خدمات ما در شرکت بازرگانی توان استیل:

شرکت بازرگانی توان استیل پیشرو در زمینه واردات تخصصی انواع لوله، پروفیل و ورق استیل است. آشنایی با سابقه و خدمات ما امکان شناخت و انتخاب بهتر را برای شما ممکن می سازد.

سابقه و خدمات ما در شرکت توان استیل:

فعالیت ما از سال 1380 با خرید، طراحی و نصب انواع لوله و پروفیل استیل آغاز شد. مجموعه ما وارد کننده عمده و ارائه دهنده کلیه خدمات بازرگانی به صورت مستقیم از کشور چین است. شرکت بازرگانی توان استیل از وارد کنندگان عمده مقاطع استیل از بزرگترین و معتبر ترین برند ها است. بازvگانی ما توانایی تامین انواع لوله های استنلس استیل 304 را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار را دارد.

برند های موجود در شرکت ما :

در حال حاضر ما در زمینه واردات لوله و پروفیل استنلس استیل 304 با برند معتبر ساموین ( SUMWIN) فعالیت میکنیم. هم چنین قابل ذکر است در زمینه ورق های استنلس استیل 304 ما با شرکت تیسکو (TISCO) همکاری می نماییم.

 

آغاز فعالیت تخصصی ما:

فعالیت ما پس از سالها کسب تجربه و توجه به نیاز بازار به صورت حرفه ای آغاز شد. مجموعه ما از سال 1382 به صورت کاملا تخصصی در زمینه فروش، نصب و اجرا لوله های استیل فعالیت نموده است. سپس با توجه به توانایی های مالی و تجربی مدیران شرکت تصمیم بر گسترش آن گرفته شد. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

 

برخی از خدمات ما به عبارتند از:

  • واردات کویل استیل و اتصالات استیل
  • توزیع کننده انواع لوله و ورق مورد نیاز (خرده فروشی و عمده فروشی)
  • واردات مستقیم و قراردادی لوله ، پروفیل و ورق استیل از چین
  • مشاوره بازرگانی در زمینه واردات انواع لوله، ورق استیل از ثبت و سفارش، و گشایش اعتبار اسنادی (LC) تا ترخیص کالا
  • تامین ورق استیل و لوله استیل به صورت قراردادی

 

سایر خدمات ما :

  • طراحی و نصب نرده استیل با جوش آرگون و بدون جوش آرگون، انواع نرده استیل، نرده های شیشه ای، حفاظ بانکی و گاردریل
  • ساخت و آماده سازی نرده اسپیگوت، اسپایدر شیشه، نرده اکسپوز شیشه، نرده آلومینیوم، گاردریل استیل

 

سخن پایانی: در این مطلب سعی کردیم در زمینه شناخت شرکت توان استیل آگاهی لازم را ارائه دهیم. در ارتباط با سابقه و آغاز فعالیت شرکت بازرگانی توان استیل سخن گفتیم. همچنین برخی از خدمات خودمان را شرح دادیم. امیدواریم با شناخت و آگاهی بیشتر از شرکت ما انتخابی مطمئن داشته باشید.