قیمت و خرید قوطی و پروفیل استیل رده 304

قیمت قوطی و پروفیل استیل رده 304

پروفیل استنلس استیل رده304 یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی که در پروژه های صنعت و ساختمان سازی مورد استفاده زیادی قرار می‌ گیرد. امروزه پروفیل استیل کاربردهای بسیار وسیعی دارد و همچنین پروفیل دارای تنوع بسیار گسترده ای است. همچنین دارای تولیدات مختلفی از لحاظ شکل ظاهری و ابعاد هستند. البته تنوع و ابعاد متفاوت این محصول میتواند نیاز های مختلف مصرف کننده را برطرف نماید. یکی از انواع پر کاربرد این محصول، پروفیل استنلس استیل رده304 است و چون بسیار پر کاربرد هستند در این مطلب قصد داریم درخصوص قیمت پروفیل استنلس استیل 304 سخن بگوییم. تا شما برای خریدی آگاهانه و مقرون به صرفه نسبت به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته و خرید نمایید.

 

پروفیل استنلس استیل گرید 304 درزدار( محصولات شرکت ساموین sumwin)
نام محصول ضخامت وزن موجودی انبار
پروفیل 304 40*40 -0/7 5/130 موجود انبار
پروفیل 304 40*40 -0/8 5/940 موجود انبار
پروفیل 304 40*40 -1 7/640 موجود انبار
پروفیل 304 40*60 -1/2 11/090 موجود انبار
پروفیل 304 30*30 -1 5/472 موجود انبار
پروفیل 304 20*20 -1 3/630 موجود انبار
پروفیل 304 30*10 -1 3/633 موجود انبار

 

 

ویژگی های قوطی و پروفیل استنلس استیل گرید ۳۰۴

قیمت پروفیل استنلس استیل رده304 کاملا بستگی به ویژگی های این پروفیل ها دارد پس بهتر است در ابتدا با این ویژگی ها آشنا شوید. آشنایی با ویژگی این محصولات یک مزیت بزرگ برای خریداران است. زیرا که به شما خریداران محترم کمک می کند تا با کاربرد بهتر این محصولات بر اساس نیازتان آشنا شوید. پس با ما در ادامه مطلب همراه شوید. پروفیل های استیل دسته ای از محصولات ضد زنگ هستند و جزء استنلس استیل محسوب می شوند. این محصولات در دو گرید ۲۰۱ و ۳۰۴ عرضه ی بازار می شوند و تحت استاندارد ملی هستند. در این مقاله قصد داریم گرید ۳۰۴ آن را مورد بررسی قرار دهیم.

یکی از ویژگی های مثبت این مقاطع فولادی، قابلیت مقاومت بسیار بالا است چرا که این ویژگی موجب می گردد شرایط خوبی در برابر رطوبت از خود نشان دهند. یعنی این که محصولات استیل در معرض خورندگی قرار نگیرند و ضد زنگ به شمار روند. و در نتیجه انتخاب مناسبی برای کاربرد های موجود در صنایع نفت و گاز، پترو شیمی، تولید نرده و حفاظ های منازل هستند.

این محصول در کنار این ویژگی، زیبایی ظاهری خود را نیز حفظ کرده، پس به عنوان گزینه ای مناسب در موارد تزیینی نیز بکار می رود. پس شما می توانید از این محصول در دکور و زیبایی فضای منزل و محل کار خود نیز استفاده نمایید.

جنس استنلس استیل ها

جنس استنلس استیل ها در واقع از ترکیب چند عنصر است و به عنوان آلیاژ محسوب می گردند. این آلیاژ از ترکیب عناصر کروم به مقدار بیش تر از ۵.۱ درصد و نیکل و کم تر از ۵.۱ درصد کربن ساخته می شوند. پس این ترکیب ها در کنار هم مقاومت بسیار بالایی را در برابر شرایط خوردگی و رطوبت به ارمغان می آورند.

قیمت پروفیل استنلس استیل ۳۰۴

پروفیل استنلس استیل ۳۰۴ در سایز های مختلفی از ۲ تا ۸ میلی متر ضخامت در بازار موجود است. همچنین از لحاظ شاخه ها نیز ابعاد مختلفی دارد. همه ی این موارد روی قیمت پروفیل استنلس استیل ۳۰۴ تاثیر خواهد گذاشت. طبیعتاً هر چه قطر و ضخامت و طول و وزن این پروفیل ها بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود. به طور معمول بعضی ابعاد این محصول در کشور ما تولید نمی شود. همچنین جزء محصولات وارداتی هستند.

دانستن این نکته حائز اهمیت بسیاری است که قیمت پروفیل استنلس استیل ۳۰۴ بر حسب واحد وزن نسبت به قوطی استیل بیش تر و گران تر است.

علاوه بر این موارد نام برده بر قیمت نهایی محصول، کیفیت آن نیز بسیار مهم هستند. به طور کلی نمی توان به طور دقیق قیمت پروفیل استنلس استیل رده ۳۰۴ را تعیین کرد. بسته به شرایط روز و قیمت مواد اولیه آن، قیمت نهایی این محصول متفاوت خواهد بود.

اطلاعات کافی و آگاهی کامل در این زمینه لازم است تا بتوانید خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشت.

روش های تولید قوطی های استنلس استیل رده ۳۰۴

تولید پروفیل استنلس استیل ۳۰۴ به دو روش و شامل موارد زیر است:

  • اول: تولید به شیوه مستقیم
  • دوم: تولید به شیوه غیر مستقیم.

تولید به روش مستقیم به نحوی صورت می گیرد که محصول تولید شده، از لحاظ ابعاد دقیق تر و در نتیجه دارای زاویه های تیزی هستند. سرعت تولید محصول در روش غیر مستقیم بالا تر و در نتیجه بازدهی بسیار بالایی نیز دارند. اما محصول تولید شده در روش غیر مستقیم نهایت نسبت به روش مستقیم از کیفیت کم تری برخوردارند. پس عموم پروفیل های استیل را به روش مستقیم تولید می کنند.

از ویژگی های مقاطع استنلس استیل ۳۰۴ می توان به داشتن سطحی یکدست، براق و شفاف اشاره کرد.

به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، در مکان های مرطوب و نم دار می توان برای ساخت میز و نرده و حفاظ و صنایع نفتی و گازی و پترو شیمی از آن بهره برد. از استنلس استیل به ویژه گرید ۳۰۴ برای ساخت و تولید دستگاه های ساخت مواد غذایی استفاده می شود. به این علت که آنها نیاز به استرلیزه شدن دارند و در کارخانه های تولیدی محصولات لبنیات بیشترین کاربرد را دارند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با قیمت پروفیل استنلس استیل ۳۰۴ و کاربرد ها و ویژگی های مختلف آن بیشتر آشنا کنیم. و عوامل مختلف تاثیرگذار در قیمت آن را نیز بررسی کردیم. در فروشگاه توان استیل علاوه بر عرضه پروفیل استنلس استیل ۳۰۴ محصولاتی چون لوله و ورق موجود است. برای خرید و قیمت لوله های استنلس استیل 304 و ورق استنلس استیل 304 میتوانید از ما مشاوره دریافت نمایید.