خرید لوله استیل دکوراتیو

خرید لوله استل دکوراتیو

خرید لوله استیل دکوراتیو

خرید لوله استیل دکوراتیو را در سایز های مختلف و برند ساموین از شرکت بازرگانی توان ستیل با اطمینان انجام دهید. اگر بخواهیم تعریفی مختصر از لوله های استیل دکوراتیو 304 بیان نماییم باید گفت این لوله ها از جمله لوله های ساخته شده از ورق های استنلس استیل هستند.

این لوله ها برای مصارف گوناگون و متفاوتی مورد استفاده بسیار قرار می گیرند. و البته از لحاظ ظاهری این لوله ها بسیار ظریف و دارای ضخامت کم هستند. در این مقاله قصد داریم راجع به لوله دکوراتیو، انواع آن، کاربرد آن و غیره سخن بگوییم پس در ادامه مطلب با ما همراه گردید.

 

لوله استنلس استیل دکوراتیو چیست؟

مقاطع لوله استیل دکوراتیو را با نام های دیگری از جمله لوله استیل نازک یا لوله استیل درز دار هم می شناسند. و این لوله ها را از گریدهای مختلف سری ۳۰۰ مانند گرید های ۳۰۴ ، ۳۱۶ ، ۳۱۰ و ۳۲۱ تولید می نمایند.

در شرکت بازرگانی توان استیل در حال حاضر امکان تهیه و خرید لوله ای استنلس استیل 304 با قیمت بسیار مناسب فراهم گردیده است.

این لوله ها ظاهر فوق العاده زیبایی دارند و به همین علت از آنها برای تولید محصولات صنعتی و لوازم آشپزخانه و دکوراسیون داخلی فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می گردد.

لوله استیل دکوراتیو چه ویژگی هایی دارد؟آ

این لوله های استیل دکوراتیو مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند در نتیجه این نکته با اهمیت ترین ویژگی آنها در انتخاب محسوب می گردد. پس اگر شما هم در مناطق مرطوب و پر رطوبتی زندگی می کنید این گزینه بهترین انتخاب برای شما است. پس قبل از خرید و انتخاب گزینه های دیگر این مطلب را بخوانید تا انتخاب آگاهانه و به صرفه نمایید.

از دیگر ویژگی های مهم این لوله های دکوراتیو عبارتند از :

  1. این لوله ها را می توان در ابعاد و اندازه هایی گوناگون تولید کرد پس شما می توانید بسته به نیاز خود آن را خریداری نمایید.
  2. همانگونه که اشاره کردیم ظاهر این لوله های دکوراتیو بسیار زیبا است و در نتیجه این نکته به عنوان ویژگی ظاهری اهمیت بسیار زیادی دارد.
  3. این لوله ها دوام بسیار بالایی دارند و به این دلیل طول عمر آن ها بسیار زیاد است به نحوی که تا سالیان سال می توانند برای شما کار کنند در نتیجه دوام بالا از دلایل مهم و مقرون به صرفه بودن این لوله استیل است.
  4. فرآیند پذیری لوله های استیل دکوراتیو بالا است بنابراین در تعریف فرآیند پذیری هم میتوان گفت شامل موارد ی همچون خم کاری لوله ها ، جوش پذیری ، آب کاری میگردد.

قیمت و خرید لوله استیل دکوراتیو به عوامل متعددی بستگی دارد. و از جمله موارد ی که بر این قیمت این لوله ها تاثیر گذارند عبارتند از قیمت های اعلام شده جهانی برای فولاد و ورق استیل و تعرفه های گمرکی برای واردات نمونه های خارجی، نرخ ارز را نام برد.

کاربرد لوله استیل دکوراتیو

ار جمله موارد ی که از لوله استیل دکوراتیو استفاده می گردد عبارتند از استفاده در لوازم آشپزخانه و یا استفاده در وسایل دکوری، بنایراین این لوله ها در فضای داخلی خانه ها که موجب زیبایی بیشتری است پر کاربرد هستند. و اما نکته مهم این که این لوله ها در صنایع و به خصوص صنایع غذایی و دارویی یا حتی انتقال سیالات و لوله های پروفیل استفاده نمیشود.

لیست موجودی برای خرید لوله های استیل 304 (دکوراتیو) ساموین

نام محصول ضخامت وزن
لوله استیل 304 51-0/5 3/770
لوله استیل 304 51-0/55 4/170
لوله استیل 304 51-0/6 4/340
لوله استیل 304 51-0/7 5/150
لوله استیل 304 51-0/8 5/950
لوله استیل 304 38-0/5 2/800
لوله استیل 304 38-0/55 3/070
لوله استیل 304 38-0/6 3/274
لوله استیل 304 16-0/35 0/803
لوله استیل 304 16-0/4 0/900
لوله استیل 304 16-0/7 1/530
لوله استیل 304 16-1 2/161
لوله استیل 304 25-0/6 2/300
لوله استیل 304 25-0/7 2/560
لوله استیل 304 25-0/8 2/810
لوله استیل 304 25-1 3/600

انواع لوله استیل دکوراتیو در صنعت

این مقاطع لوله های دکوراتیو مصارف گوناگونی دارند در نتیجه آنها را به چند دسته می توان تقسیم نمود :

  • لوله استیل نازک
  • لوله استیل دکوراتیو طرحدار

لوله استیل نازک :

این لوله ها همان گونه که از نامشان پیداست ضخامت بسیار کمی دارند و اغلب این ضخامت از 0.5 تا 1.5 هستند. و هم چنین طول آن ها بین ۳ تا ۶ متر است و از گریدهایی همچون ۲۰۱ ، ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید می گردند. پس از آن جایی که ضخامت این لوله ها بسیارکم است و بسیار ظریف هستند، در دیزاین و طراحی های بخش های مختلف عمومی و خصوصی ساختمان ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله استیل دکوراتیو طرحدار :

لوله های طرحدار از نظر گریدهای به کار رفته در آن ها شبیه نمونه های استیل نازک هستند، اما تنها تفاوتی که با گروه قبل دارند این است که سطح رویه لوله های طرحدار با پوشش های مختلفی طرحدار شده است . در نتیجه این لوله ها ی استیل جلوه ی زیباتری دارند. معمولا نمونه های وارداتی این لوله از تولیدات کارخانه های کشور چینی است. و از جمله موارد دیگری کاربرد این لوله ها استفاده در دستگیره های داخلی آسانسور، استفاده به عنوان نرده در راه پله ها و بالکن ها را می توان نام برد.

تقسیم بندی دیگری از لوله استیل دکوراتیو بر اساس رنگ و طرح

لوله استیل طلایی :

این لوله ها از خاص ترین و زیباترین نمونه لوله استیل دکوراتیو هستند. در نتیجه آنها در طرح ها و رنگ های متنوع تری نیز تولید می گردند. و البته استفاده از این لوله های استیل به دلیل زیبایی ظاهری آن ها امروزه بسیار رواج پیدا کرده است به همین علت این لوله ها را در اندازه ها و ابعاد گوناگون تولید می نمایند. و همچنین از آن ها برای زیبا سازی مکان های مختلف استفاده میشود.

لوله استیل خش دار:

این نمونه ها از جدید ترین استیل های دکوراتیو موجود در بازار است. که در رنگ های مختلفی همچون استیل، مسی و طلایی تولید می شوند. و تولید این لوله ها از نمونه استیل های نگیر و بگیر هستند. قابل ذکر است از آنها برای جنبه های تزئینی در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها به دلیل وجود روکش های خش دار بر روی خود در برابر ضربات مختلف و عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند.

لوله استیل مات :

از دیگر نمونه های لوله های دکوراتیو است که سطحی مات دارد. و بر این اساس قیمت آن نسبت به نمونه های دیگر پایین تر است. و از این لوله ها برای دستگیره های داخلی موجود در آسانسورها، نرده ها، حفاظ محوطه، راه پله ها و بالکن ها استفاده می شود.

 

سخن نهایی

امروزه از لوله های استیل در موارد گوناگون استفاده می کنیم پس یکی از نمونه های مقاطع پرکاربرد استیل، لوله استیل دکوراتیو است. به علت ظاهری زیبا از آنها بیشتر برای زیبا سازی اماکن مختلف استفاده می شود. اما این لوله ها انواع مختلفی از جمله نمونه های خش دار، مات، طلایی، طرحدار و نازک دارند پس این لوله ها بسیار متنوع هستند. در این مقاله سعی کردیم شما را با لوله استیل دکوراتیو و ویژگی های منحصر به فرد انواع آن آشنا سازیم. و شما را در انتخاب و خرید این محصولات یاری دهیم. در شرکت بازرگانی توان استیل ما لوله های استیل 304 دکوراتیو برند (ساموین) را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نماییم در نتیجه می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

جوشکاری استیل

پروفیل استنلس استیل 304

ورق استیل 304