قیمت ورق استیل304

قیمت ورق های استنلس استیل 304

مقدمه: برای قیمت و خرید ورق های استیل304 ابتدا باید بدانیم که امروزه ورق های استیل در دسته بندی ها و انواع گوناگونی به بازار عرضه می شوند. و با توجه به نوع کاربرد و خاصیت هایی که هر کدام از ورق های استیل دارند عناصر و قیمت آنها متفاوت است. پس با کسب اطلاعات لازم در این زمینه امکان خرید ورق استیل مناسب برایمان امکان پذیر می گردد. در همین راستا در این مطلب نگاهی به انواع و قیمت ورق استیل304 انداخته ایم و نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید را توضیح دادیم، پس در ادامه این مطلب با ما همراه گردید.

آیا میدانید ورق استیل304 چیست و عوامل موثر در قیمت ورق استیل304 کدامند؟

پایه اولیه در ساخت ورق های استیل آهن است. به غیر از آهن انواع دیگری از آلیاژ های مختلف نیز در ساخت این محصولات استفاده می شود . عناصر کربن و کروم از عناصر مهم در ترکیب ورق های ضد زنگ به شمار می آیند و همچنین این آلیاژ ها خواص مکانیکی ورق ها را شکل می دهند. و از جمله ویژگی های مهم دیگر ورق استیل 304 افزایش مقاومت در مقابل خوردگی، افزایش قدرت انعطاف پذیری، افزایش قدرت استحکام است. همان طور که می دانید ورق استیل 304 قابلیت شکل پذیری مناسبی دارند. با توجه به ان چه گفته شد ورق های استیل به صورت اشکال مختلفی مانند مربع و مستطیل طراحی و تولید و روانه بازار می گردد.

پس با توجه به مطالب بالا باید گفت که قیمت ورق استیل در گرید های مختلف به عوامل مختلف مانند کیفیت ورق، گرید ورق و کارخانه سازنده بستگی دارد. اگر چه متاسفانه کارخانه های تولید ورق استیل در کشور ما ایران سهم بالایی از بازار های داخلی ندارند و قابل ذکر است اکثر محصولات ورق استیل به صورت واردات از کشور چین وارد بازار داخلی ایران می گردد.

 

لیست موجودی ورق استیل 304L در انبار شرکت بازرگانی توان استیل

رنگ وزن(KG) تعداد ضخامت سایز (size) Grade گرید
فابریک مات نقره ای 52 50 1/5 1500*3000 304L
فابریک مات نقره ای 70 110 2 1500*3000 304L
فابریک مات نقره ای 89 46 2/5 1500*3000 304L
فابریک مات نقره ای 106 57 3 1500*3000 304L
فابریک آینه ای (mirror) 12 250 0/55 2440*1220 304L
فابریک آینه ای(mirror) 14 209 0/60 2440*1220 304L

(ورق استیل فابریک مات و فابریک آینه ای SUNSCO آماده فروش (تنی) در بازرگانی توان استیل با قیمت استثنایی)

برای کسب اطلاع از قیمت ورق استیل304 و 201 که در حال حاضر در انبار موجود است از طریق راه های ارتباط با ما تماس بگیرید.

کاربرد های ورق استنلس استیل چیست؟

کاربرد ورق های استیل در صنایع و مشاغل گوناگون بسیار مورد توجه و اهمیت است. ورق های استیل به دلیل داشتن آلیاژ های خاص، در ترکیبات خود به راحتی مورد باز یافت و استفاده دوباره قرار می گیرند. پس می توان نتیجه گرفت ورق های استیل دوست طبیعت و محیط زیست هستند.

محصولات استیل که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند ضایعاتی به شمار می آیند، بنابراین پس از ذوب شدن و قالب گیری در کارخانه های مخصوص، مجدد استفاده می شوند. به طور کلی این محصولات مصارف بسیار گسترده و متنوعی دارند.

از جمله موارد کاربرد ورق های استنلس استیل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در مصارفی مانند دکوراسیون و تزئینات به صورت ورق های طلایی، براق و طرح دار
  • مصرف در بخش دارویی
  • مصرف در بخش مواد غذایی به عنوان مثال برای ساخت ظروف نگهداری مواد غذایی
  • در بخش صنعتی، به عنوان مثال ساخت مخازن، ساخت استراکچر و غیره
  • ساخت تجهیزات عکاسی
  • ساخت و تولید انواع قطعات صنایع مختلف
  • در بخش تجهیزات پردازش شیمیایی
  • مصرف در ساخت لوازم منزل
  • استفاده در صنایع فولاد و سیمان
  • بخش ساختمانی مانند لوله کشی

انواع ورق های استیل کدامند؟

خرید و قیمت ورق استیل 304 و سایر گرید ها به لحاظ طرح، ابعاد، نوع آلیاژ به کار رفته متفاوت است. آن ها بر اساس درجه سختی، نوع کاربرد به انواع و دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. شایان ذکر است بر این اساس هر یک از انواع ورق ها دارای قیمت های مختلفی نیز هستند.

آیا برخی از مهمترین و پر استفاده ترین ورق های موجود در بازار را می شناسید؟ برای آگاهی بیشتر با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

در این مورد می توان از جمله پر کاربرد ترین ورق های استیل به موارد زیر اشاره کرد:

  • و‌رق استیل 301
  • ورق استیل 304 فلزات رنگین
  • ور‌ق استیل 304 نگیر
  • استیل 309 و 310 و 316
  • استیل 8 میل
  • ورق استیل 201 بگیر

قیمت ورق استیل304 :

همان گونه که اشاره شد قیمت ورق استیل با توجه به نوع آن متفاوت است. این قیمت ها به عوامل مختلف مانند کیفیت ورق، گرید ورق، کارخانه سازنده بستگی دارد. همچنین این نکات در خرید و قیمت ورق استیل304 و گریدهای دیگر آن تاثیر گذار است. ضخامت از عوامل تاثیر گذار در قیمت این ور به شمار می رود. ضخامت آنها به طور معمول در بازه 0.3 الی 50 میلی متر متفاوت است. همچنین باید توجه نمود که قیمت این محصولات با توجه به نرخ ارز و نوسانات بازار مدام در حال تغییر است. شما می توانید برای خرید هر یک از این محصولات به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و از آخرین نرخ های آن ها مطلع شوید.

حرف آخر

در این مطلب نگاهی به ورق استیل انداخته و تلاش کردیم تا شما را با این محصولات آشنا کنیم. می توانید با استفاده از این مطلب خرید ورق استیل را با خیالی راحت انجام دهید. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می کند تا دید کاملی در رابطه با این محصولات بدست آورید. امیدواریم بتوانید با آگاهی بیشتر به خرید ورق استیل اقدام نمایید.