خرید ورق استنلس استیل

خرید ورق استنلس استیل

خرید ورق استنلس استیل

ورق استیل امروزه در دسته بندی ها و انواع گوناگونی به بازار عرضه می شوند و این تنوع و گستردگی باعث شده تا مصرف کننده بتوانند متناسب با نیاز خود اقدام به خرید ورق استنلس استیل و استفاده بهینه آن نمایند. در همین راستا در این مطلب نگاهی به انواع ورق استیل انداخته و نکات مهمی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

لیست موجودی برای خرید ورق استیل 304L در شرکت بازرگانی توان استیل

رنگ وزن(KG) تعداد ضخامت سایز (size) Grade گرید
فابریک مات نقره ای 52 50 1/5 1500*3000 304L
فابریک مات نقره ای 70 110 2 1500*3000 304L
فابریک مات نقره ای 89 46 2/5 1500*3000 304L
فابریک مات نقره ای 106 57 3 1500*3000 304L
فابریک آینه ای (mirror) 12 250 0/55 2440*1220 304L
فابریک آینه ای(mirror) 14 209 0/60 2440*1220 304L

(ورق استیل فابریک مات و فابریک آینه ای SUNSCO آماده فروش (تنی) در بازرگانی توان استیل با قیمت استثنایی)

 

ورق استنلس استیل چیست؟

پایه اولیه در ساخت ورق های استیل آهن است. به غیر از آهن انواع دیگری از آلیاژ های مختلف نیز در ساخت این محصولات استفاده می شود. این آلیاژ ها موجب خواص مکانیکی ورق ها را شکل می دهند. از جمله این ویژگی های افزایش خواص این محصول، افزایش مقاومت در مقابل خوردگی، افزایش قدرت انعطاف پذیری، افزایش قدرت استحکام است. همچنین این محصولات به صورت اشکال مختلفی مانند مربع و مستطیل طراحی و تولید می شوند. قبل از خرید ورق استنلس استیل در گرید های مختلف شناخت تمامی این نکات ضروری است.

کاربرد های انواع ورق های استیل

امروزه از ورق ها در صنایع استفاده فراوانی می شود. این محصولات به دلیل داشتن آلیاژ های خاص به راحتی مورد باز یافت قرار می گیرند. استیل هایی که دیگر مورد استفاده قرار نگیرند، ضایعاتی به شمار می آیند. استیل های ضایعاتی پس از ذوب شدن و قالب گیری در کارخانه ها مجددا استفاده می شوند.

از جمله کاربرد های اصلی ورق های از جنس استیل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده در مصارفی مانند دکوراسیون و تزئینات به صورت ورق های طلایی، براق و طرح دار
  • مصرف در بخش دارویی
  • مصرف در بخش مواد غذایی به عنوان مثال برای ساخت ظروف نگهداری مواد غذایی
  • استفاده در بخش صنعتی، به عنوان مثال ساخت مخازن، ساخت استراکچر و غیره
  • ساخت تجهیزات عکاسی
  • ساخت و تولید انواع قطعات صنایع مختلف
  • استفاده در بخش تجهیزات پردازش شیمیایی
  • مصرف در ساخت لوازم منزل
  • استفاده در صنایع فولاد و سیمان
  • استفاده در بخش ساختمانی مانند لوله کشی و …

انواع ورق استیل را بشناسیم

برای خرید ورق استنلس استیل باید از انواع و تقسیم بندی آن بر حسب کاربرد آگاه بود.

به لحاظ طرح، ابعاد، نوع آلیاژ به کار رفته در ورق ها، درجه سختی، نوع کاربرد به انواع و اقسام مختلفی تقسیم بندی می شوند. همچنین شایان ذکر است که هر یک از انواع این ورق ها دارای قیمت مختلف می باشند.

مهمترین و پر کاربرد ترین ورق های استیل شامل موارد زیر هستند:

  • ورق های استیل 304
  • ” ” استیل 430
  • ” ” استیل 316
  • ” ” استیل 201

 

خرید ورق استنلس استیل 201

آیا می دانید در خرید ورق استنلس استیل 201 دانستن چه نکاتی ضروری است؟

قبل از خرید ورق های استنلس استیل ابتدا باید از ترکیبات و کاربرد آنها به خوبی آگاهی داشته باشید، بدین منظور ما نکات ضروری برای شناخت ورق201 و کاربردهای ان را به اختصار شرح می دهیم.

ورق استیل 201 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

ورق استیل 201 یکی از آلیاژهای آستنی و جزو سری فلزات ضد زنگ است. این ورق ها از ترکیب عناصر کروم، نیکل و منگنز تشکیل شده است. قابل ذکر است عنصر نیکل مانع از زنگ زدگی فلزات می گردد. اولین نکته ای که باید به یاد داشت این است که درصد پایین عنصر های نیکل و کروم در آن ها موجب گردیده که استقامت پایینی در مقابل شرایط آب و هوایی نمناک و مرطوب داشته باشند. به این علت استقامت پایین از معایب ورق های 201 به شمار می رود. و اما از مزایای ورق های 201 می توان به پایین بودن نرخ آنها در مقابل سایر ورق های این رده اشاره کرد. با این حال در شرایط با آب و هوای خشک این ورق ها جایگزین مناسبی در مقایسه با ورق های مشابه با آنها مثل ورق های 304 هستند.

 

کاربردهای ورق استنلس استیل 201 چیست؟

از جمله کاربردهای مهم ورق های 201 به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در تولید و ساخت و تهیه لوازم خانگی مثل سینک های ظرفشویی و وسایل آشپزخانه
  2. بعنوان وسایل تزئینی در دکوراسیون داخل منزل و همچنین بعنوان نرده و لوله های دکوراتیو موجود در راه پله ها
  3. در ساخت ابزار آلات گوناگون
  4. استفاده در تزئینات داخل خودروها و……

قیمت و خرید انواع ورق استیل

همان گونه که اشاره شد قیمت ورق های استیل با توجه به نوع آن متفاوت می باشد. این قیمت ها به عوامل مختلف مانند کیفیت ورق، گرید ورق، کارخانه سازنده و …. بستگی دارد. و همچنین در خرید ورق استنلس استیل تاثیر گذار است. یکی از مهمترین عواملی که در قیمت ورق ها تاثیر گذار است، ضخامت آن ها است. در حال حاضر ضخامت ورق استیل به طور معمول در بازه 0.3 الی 50 میلی متر متفاوت است. در مجموع باید توجه نمود که قیمت این محصولات با توجه به نرخ ارز و نوسانات بازار مدام در حال تغییر است. شما می توانید برای خرید هر یک از این محصولات به فروشگاه های معتبر عرضه کننده مراجعه کرده و از آخرین نرخ های استاندارد آن ها مطلع شوید.

حرف آخر

و در پایان در این مطلب نگاهی به ورق استیل انداخته و تلاش کردیم تا شما را با دسته هایی از محصولات مختلف آشنا کنیم. در نتیجه شما می توانید با استفاده از این مطلب خرید ورق استیل را با خیالی راحت انجام دهید. امیدواریم با مطالعه این مطلب به شما کمک کرده تا دید کاملی در رابطه با این فلزات داشته باشید. و در نهایت با توجه به انچه ذکر شد بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید ورق استیل نمایید.