ترخیص کالا از گمرک در شرکت بازرگانی توان استیل

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک آخرین و مهمترین مرحله در فرایند بازرگانی شرکتهای بازرگانی وارد کننده است.

کلیه مراحل ترخیص کالا در شرکت بازرگانی توان استیل به عنوان اولین وارد کننده stainless steel ( لوله، پروفیل، ورق استنلس استیل 304) در استان مازندران انجام می گیرد. سابقه و خدمات ما در شرکت توان استیل حاصل سالها تجربه در امر تجارت و کسب و کار است.

بعد از انجام مراحل اولیه ثبت سفارش و سپس بیمه و حمل و نقل، نوبت به ترخیص کالا از گمرک مورد نظر در مقصد می رسد. ترخیص کالا یکی از اقدامات مهم در مرحله واردات کالا است. لازمه این مرحله آشنایی کامل با کلیه قوانین گمرکی کشور و دریافت مجوز های مربوط است. در این مرحله شرکت بازرگانی باید اسناد و مدارک مربوط به کالای مورد نظر را به گمرک ارائه دهد و کالا را ترخیص کند.

از جمله مجوزهای لازم درترخیص کالا از اداره گمرکی، داشتن کارت حق العملکاری و کارت بازرگانی است. اخذ کارت بازرگانی توسط بازرگانان مستلزم طی مراحلی مشخص است. صدور کارت بازرگانی توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران انجام می گردد. همه بازرگان ها و تجار در زمینه واردات کالا باید مجوز های لازم را اخذ کرده تا اقدام نمایند. این کارت ها در واقع مشخص می کند تمام نقل و انتقالات تجاری شما مورد تایید سازمان های نظارتی و مربوطه کشور است. مجوزها تایید می کنند که تمامی فعالیت های تجاری و بارزگانی انجام شده قانونی است.

مراحل ترخیص کالا از گمرک به اختصار به شرح زیر است:

  1. اخذ پرفرما و پکینگ لیست (Packing lists)
  2. کسب مجوز ثبت سفارش بازرگانی
  3. بیمه کردن کالا و حمل ونقل (جهت بازرسی در مبداء و مقصد)
  4. تشکیل پرونده جهت تخصیص ارز و حواله بانکی LC
  5. ارتباط با شرکت های حمل و نقل بین المللی
  6. کسب اسناد حمل از شرکت های حمل و نقل بین المللی
  7. تکمیل اسناد و تشکیل پرونده های لازم
  8. تنظیم پیش نویس دور اظهاری
  9. دریافت تایید توسط کارشناس فنی گمرکی و بازرگانی
  10. دور اظهاری واردات

 

ترخیص کالا از گمرک در شرکت بازرگانی توان استیل

کلیه مراحل سفارش و ترخیص از گمرک از صفر تا صد و تحویل آن در انبار شهر مورد نظر در شرکت بازرگانی توان استیل انجام می گیرد. برای دریافت راهنمایی و مشاوره با شماره 09113157051 باباتبار تماس حاصل فرمایید.